Ακούμε, διαβάζουμε, σκεφτόμαστε
[...] Ο στόχος του συγκεκριμένου εγχειριδίου για την ανάγνωση είναι η ενοποίηση της ανάγνωσης με τα ακαδημαϊκά μαθήματα που παρακολουθούν ή θα παρακολουθούν οι φοιτητές: ρωσική λογοτεχνία, πολιτισμός, εθνογραφία, λαογραφία κτλ. Η δυνατότητα της χρήσης της ανάγνωσης για την εκμάθηση των άλλων αντικειμένων ανεβάζει το κίνητρο των φοιτητών κατά την επιλογή της γλώσσας για εκμάθηση. Εκμάθηση των ξένων γλωσσών με τη βοήθεια των κειμένων αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για την ανάπτυξη της λογικής, σκέψης, των ρητορικών και δημιουργικών δυνατοτήτων. Ο Μ. Μπαχτίν τόνιζε: "Εκεί που δεν υπάρχει κείμενο δεν υπάρχει και το αντικείμενο για μελέτη και σκέψη." [Μ. Μπαχτίν. Αισθητική της δημιουργίας του λόγου. - Μόσχα, 1986. - σ. 297.] [...] (από τον πρόλογο των συγγραφέων)
ISBN | 978-960-333-586-3 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 23 Μαρ 2009 |
Σχήμα | 24χ16 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 92 |
Υπότιτλος | Εγχειρίδιο της ενωμένης διαθεματικής ανάγνωσης |
Εκδότης | Γρηγόρη |
Συγγραφέας | Ιουλιάνα Γ. Πογκόσοβα, Ναταλία Ι. Γκετμανένκο |