Αρχές κριτικής επιχειρηματολογίας
Το επιχείρημα, δηλαδή το να υποστηρίζει κανείς μια θέση προβάλλοντας λόγους υπέρ αυτής, αποτελεί ένα θαυμαστό ανθρώπινο επίτευγμα. Χρησιμοποιείται τόσο στον καθημερινό βίο όσο και σε ειδικές περιστάσεις, όπως σε θεσμοθετημένους επιχειρηματολογικούς διαλόγους, από την έκβαση των οποίων μπορεί να εξαρτώνται πολλά. Ο Walton στο εγχειρίδιο αυτό επικεντρώνεται στη δομή των επιχειρημάτων, τα εντάσσει σε ένα διαλογικό πλαίσιο, εξετάζει διάφορους τύπους και σχήματα επιχειρημάτων και μας μαθαίνει να τα ανασυγκροτούμε, να τα αξιολογούμε και να ανταποκρινόμαστε σε αυτά. Η θεωρία συνδυάζεται με πλήθος παραδειγμάτων, διαλόγων και ασκήσεων κυμαινόμενης δυσκολίας τόσο πραγματικών όσο και επινοημένων. Το βιβλίο αυτό αποτελεί πολύτιμο οδηγό όχι μόνο για άτομα που μελετούν ή διδάσκουν κείμενα που περιέχουν επιχειρήματα αλλά και για άτομα που αντιλαμβάνονται ότι η διατύπωση επιτυχούς και στέρεης επιχειρηματολογίας είναι κάτι που αναμένεται από αυτά στο πλαίσιο των επαγγελματικών δραστηριοτήτων τους.
ISBN | 978-960-01-2192-6 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 4 Ιουν 2021 |
Σχήμα | 240Χ170Χ0 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 487 |
Εκδότης | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός |
Συγγραφέας | Douglas Walton |
Μετάφραση | Αδριανός Φριλίγγος, Φιλήμων Παιονίδης |
Επιμέλεια | Φιλήμων Παιονίδης |