Αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ

36,00 €
Παλιά έκδοση
SKU
9789608183841
Λεπτομέρειες

Στόχος αυτού του συγγράμματος είναι να αναλυθούν οι βασικές και εισαγωγικές αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ και μέσω παραδειγμάτων να εφαρμοστούν στις αθλητικές υπηρεσίες και υπηρεσίες αναψυχής και τουρισμού. Απευθύνεται στους προπτυχιακούς φοιτητές των πανεπιστημιακών τμημάτων που παρακολουθούν τα μαθήματα της οργάνωσης και διοίκησης αθλητισμού, αναψυχής, τουρισμού, και αθλητικού μάρκετινγκ, στα στελέχη των αθλητικών οργανισμών, αθλητικών εταιριών και εταιριών αναψυχής, στους προπονητές, καθηγητές φυσικής αγωγής, αθλητές, και σε όλους εκείνους που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργεί (ή θα έπρεπε να λειτουργεί) η αθλητική αγορά και η αγορά της αναψυχής. Έχει γίνει μια επιλογή θεμάτων τα οποία, βάση της διδακτικής και επαγγελματικής εμπειρίας του συγγραφέα, θεωρούνται σημαντικά και πιο εφαρμοσμένα στους οργανισμούς αθλητισμού και αναψυχής. Τα κεφάλαια εισάγουν βασικές έννοιες με στόχο να κατανοηθεί η εφαρμογή τους στην αγορά του αθλητισμού και της αναψυχής μέσα από παραδείγματα. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχει μια λίστα από διεθνείς βιβλιογραφικές αναφορές στις οποίες ο αναγνώστης που ενδιαφέρεται περαιτέρω μπορεί να ανατρέξει. Στην τελευταία ενότητα του βιβλίου υπάρχουν μια σειρά από case studies με στόχο να εφαρμοστεί η θεωρία που παρουσιάστηκε στα προηγούμενα κεφάλαια. Οι περιπτωσιακές αυτές μελέτες επιλέχθηκαν με στόχο να καλύψουν διάφορες πτυχές της αγοράς του αθλητισμού και της αναψυχής.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-8183-84-1
Τόπος έκδοσης Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία έκδοσης 1 Ιαν 2011
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 546
Υπότιτλος Οργανισμών και επιχειρήσεων, αθλητισμού και αναψυχής
Εκδότης Χριστοδουλίδη
Συγγραφέας Κωνσταντίνος Αλεξανδρής
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ