Δαμάζοντας την αριθμητική
Τι είδους αριθμητική για την ειδική διδασκαλία; Σ' αυτό το βιβλίο μελετώνται: - Οι σχέσεις ανάμεσα στις δράσεις και τις αριθμητικές πράξεις, στο συγκεκριμένο και το γραπτό, ανάμεσα στην κατανόηση και τη σκέψη. - Ο προσθετικός και ο πολλαπλασιαστικός συλλογισμός. - Η σημασία που αποδίδεται στη σχολική γνώση και στη σχολική επιτυχία. - Οι δυσκολίες μάθησης, τα κίνητρα και η καταξίωση. Όλα αυτά τα θέματα τίθενται στο "Δαμάζοντας την αριθμητική" του οποίου ο στόχος είναι διπλός. - Από τη μία πλευρά, να προτείνει μια αριθμητική προσαρμοσμένη στα παιδιά με αργή ανάπτυξη, στο πλαίσιο της ειδικής διδασκαλίας. - Από την άλλη, να ωθήσει το δάσκαλο να επανεξετάσει το ρόλο του και τα όρια της εξουσίας του. Η τάξη είναι μια έλλειψη με τα δύο κέντρα της, στο ένα από αυτά βρίσκεται ο μαθητής που χτίζει τη γνώση του, στο άλλο βρίσκεται ο δάσκαλος ο οποίος, παρόλο που φέρνει πολύτιμες πληροφορίες γι' αυτή τη δόμηση, δεν μπορεί να μεταδώσει έτοιμες γνώσεις, ούτε να τις δομήσει αυτός στη θέση του παιδιού.
ISBN | 978-960-7651-48-8 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Μαρ 2007 |
Σχήμα | 21χ14 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 202 |
Υπότιτλος | Δοκίμιο |
Εκδότης | Εκκρεμές |
Συγγραφέας | Ανδρούλα Χριστοφίδη - Henriques |
Μετάφραση | Μαρία Ηλιοπούλου |