Διαφήμιση και προώθηση
Περιέχει: Πρόλογος - Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ - O Ρόλος των ΟΕΜ στη Διαδικασία του Μάρκετινγκ - Η Οργάνωση για τη Διαφήμιση και την Προώθηση: Ο Ρόλος των Διαφημιστικών Εταιρειών και Άλλων Οργανισμών Επικοινωνίας Μάρκετινκ - Απόψεις της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή - Η Διαδικασία της Επικοινωνίας - Οι Συντελεστές Πηγής, Μηνύματος και Διαύλου - Ο Καθορισμός Αντικειμενικών Στόχων και Προϋπολογισμού για το Πρόγραμμα Προώθησης - Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη - Δημιουργική Στρατηγική: Υλοποίηση και Αξιολόγηση - Σχεδιασμός και Στρατηγική Μέσων - Η Αξιολόγηση των Ηλεκτρονικών Μέσων: Τηλεόραση και Ραδιόφωνο - Τα Μέσα Υποστήριξης - Το Άμεσο Μάρκετινγκ - Το διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Προώθηση Πωλήσεων - Δημόσιες Σχέσεις, Δημοσιότητα και Εταιρική Διαφήμιση - Η Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Προώθησης - H Διεθνής Διαφήμιση και Προώθηση - Οι Ρυθμιστικοί Κανονισμοί της Διαφήμισης και της Προώθησης - Η Αξιολόγηση των Κοινωνικών, Ηθικών και Οικονομικών Απόψεων της Διαφήμισης και της Προώθησης - Γλωσσάρι Όρων Διαφήμισης και Προώθησης - Βιβλιογραφικές Αναφορές - Ευρετήριο Ονομάτων και Εταιρειών - Ευρετήριο Όρων
ISBN | 978-960-418-941-0 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Θεσσαλονίκη |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Απρ 2022 |
Σχήμα | 290Χ210Χ0 |
Τύπος εξώφυλλου | Σκληρό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 912 |
Υπότιτλος | Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ |
Εκδότης | Τζιόλα |
Συγγραφέας | George E. Belch, Michael A. Belch |
Μετάφραση | Αναστάσιος Ε. Θωμαΐδης |
Επιμέλεια | Μάρκος Τσόγκας |