Διεθνές μάρκετινγκ και μάνατζμεντ

59,06 € 65,62 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9786182210444
Λεπτομέρειες

Πρόλογος - Περιεχόμενο και Σπουδαιότητα του Διεθνούς Μάρκετινγκ και του Διεθνούς Μάνατζμεντ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Ι - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙΙ - Η Διεθνής Έρευνα Μάρκετινγκ - Στρατηγικές και Τακτικές Διεθνούς Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ - Η Διεθνής Στρατηγική και Πολιτική για τα Προϊόντα - Στρατηγικές και Πολίτικες Τιμολόγησης στις Διεθνείς Αγορές - H Διεθνής Διανομή - Η Διεθνής Προώθηση και Διαφήμιση - Προώθηση Πωλήσεων, Άλλες Προωθητικές Δραστηριότητες και Προσωπικές Πωλήσεις στις Διεθνείς Αγορές - Εφαρμογη/Υποστήριξη της Διεθνούς Στρατηγικής, των Διεθνών Πολίτικων και Τακτικών - Διαδικασίες και Μέθοδοι Πληρωμής, Όροι Πληρωμής, Ειδικά Θέματα - Η Εποχή της Ψηφιακής Διεθνοποίησης - Περιπτώσεις (Cases) Επιχειρήσεων - Ευρετήριο

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-618-221-044-4
Τόπος έκδοσης Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία έκδοσης 1 Νοε 2023
Σχήμα 290Χ210Χ0
Τύπος εξώφυλλου Σκληρό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 568
Εκδότης Τζιόλα
Συγγραφέας Ευγενία Παπαϊωάννου, Χρήστος Σαρμανιώτης
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Διεθνές μάρκετινγκ και μάνατζμεντ