Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Για να συμμορφωθείτε με τη νέα οδηγία για την ιδιωτική ζωή, πρέπει να ζητήσουμε τη συναίνεσή σας για να ορίσετε τα cookies. Μάθετε περισσότερα.
Διεθνές μάρκετινγκ και μάνατζμεντ
Πρόλογος - Περιεχόμενο και Σπουδαιότητα του Διεθνούς Μάρκετινγκ και του Διεθνούς Μάνατζμεντ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Ι - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙΙ - Η Διεθνής Έρευνα Μάρκετινγκ - Στρατηγικές και Τακτικές Διεθνούς Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ - Η Διεθνής Στρατηγική και Πολιτική για τα Προϊόντα - Στρατηγικές και Πολίτικες Τιμολόγησης στις Διεθνείς Αγορές - H Διεθνής Διανομή - Η Διεθνής Προώθηση και Διαφήμιση - Προώθηση Πωλήσεων, Άλλες Προωθητικές Δραστηριότητες και Προσωπικές Πωλήσεις στις Διεθνείς Αγορές - Εφαρμογη/Υποστήριξη της Διεθνούς Στρατηγικής, των Διεθνών Πολίτικων και Τακτικών - Διαδικασίες και Μέθοδοι Πληρωμής, Όροι Πληρωμής, Ειδικά Θέματα - Η Εποχή της Ψηφιακής Διεθνοποίησης - Περιπτώσεις (Cases) Επιχειρήσεων - Ευρετήριο
ISBN | 978-618-221-044-4 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Θεσσαλονίκη |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Νοε 2023 |
Σχήμα | 290Χ210Χ0 |
Τύπος εξώφυλλου | Σκληρό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 568 |
Εκδότης | Τζιόλα |
Συγγραφέας | Ευγενία Παπαϊωάννου, Χρήστος Σαρμανιώτης |