Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ
16,20 €
18,00 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789604995240
Λεπτομέρειες
Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δηµοψηφίσµατα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισµένων χωρών µε την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δηµοψηφίσµατα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015).
Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται στο ελληνικό δηµοψήφισµα, καθώς το ερχόµενο καλοκαίρι συµπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσµατα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγµατοποιήθηκε υπό την επιστηµονική ευθύνη του συγγραφέα µε οµάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση µεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώµατος το οποίο τελικώς ψήφισε µε µεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN | 978-960-499-524-0 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 26 Νοε 2024 |
Σχήμα | 24Χ17 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 320 |
Υπότιτλος | Πώς το 2015 το «Ναι» των Μέσων έγινε στις κάλπες «Όχι» |
Εκδότης | Τόπος |
Συγγραφέας | Γιώργος Πλειός |
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας