Επικοινωνία και διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

19,82 € 23,32 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789606619809
Λεπτομέρειες

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τη διαφήμιση, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα, αναφορικά με την παγκόσμια μαζική ηλεκτρονική επικοινωνία. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online community) με στόχο την επικοινωνία και την προβολή στο ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές (προπτυχιακούς μεταπτυχιακούς), αλλά και σε ερευνητές που ασχολούνται με τα αντικείμενα της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-6619-80-9
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Ιαν 2016
Σχήμα 21χ14
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 352
Εκδότης Διόνικος
Συγγραφέας Ανδρονίκη Κάβουρα
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Επικοινωνία και διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης