Γλώσσα και σύγχρονη (πρωτο)σχολική εκπαίδευση
Η παρούσα συλλογική έκδοση επιχειρεί να συμβάλει στην καταγραφή επίκαιρων απόψεων και νεωτερικών θέσεων για τη γλώσσα και τη σύγχρονη (πρωτο)σχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στην εποχή του πληθωρισμού των πληροφοριών και της θεοποίησης της επικοινωνίας, ο καθορισμός των προτεραιοτήτων της γλωσσικής διδασκαλίας αφορά και επηρεάζει άμεσα τους έμψυχους συντελεστές της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εφαρμογή των πρακτικών για την ενίσχυση της εκμάθησης του λεξιλογίου στο νηπιαγωγείο και την οργάνωση της λεξικής γνώσης από την πλευρά των μαθητών αντιμετωπίζεται ως μια κορυφαία πρόκληση. Επιπλέον, στα ενδιαφέροντα του τόμου συμπεριλαμβάνονται μοντέρνα ζητήματα, όπως η σχέση του Διαδικτύου με τη γλωσσική ποικιλότητα και η παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού. Όπως προκύπτει, η γλωσσική ανάπτυξη και καλλιέργεια, καθώς και η κατάθεση καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων, παραμένουν αδιαμφισβήτητα προτάγματα της (πρωτο)σχολικής καθημερινότητας και απαιτούν διαρκή και συστηματική μελέτη.
ISBN | 978-960-01-1589-5 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Ιουλ 2013 |
Σχήμα | 22χ15 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 553 |
Υπότιτλος | Επίκαιρες προκλήσεις και προοπτικές |
Εκδότης | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός |
Συγγραφέας | Jinyan Huang, Αθανάσιος Ν. Μιχάλης, Αλέξης Τσιούλης, Αναστασία Γ. Στάμου, Αντωνία Μήτση, Βασίλειος Δ. Οικονομίδης, Ελένη Α. Γρίβα, Ελένη Μορφίδη, Ελισάβετ Χλαπάνα, Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης, Κωνσταντίνος Δ. Ντίνας, Μαρία Παραδιά, Μαρίνα Τζακώστα, Ναπολέων Σ. Μήτσης, Σμαράγδα Παπαδοπούλου, Σωφρόνης Α. Χατζησαββίδης, Φώτης Α. Καβουκόπουλος, Χαρίλαος Κ. Ζάραγκας |
Επιμέλεια | Νικολέττα Δ. Τσιτσανούδη-Μαλλίδη |
Σειρά | Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη |