Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Για να συμμορφωθείτε με τη νέα οδηγία για την ιδιωτική ζωή, πρέπει να ζητήσουμε τη συναίνεσή σας για να ορίσετε τα cookies. Μάθετε περισσότερα.
Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών
Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη: στο πρώτο, το θεωρητικό και στο δεύτερο, της εμπειρικής προσέγγισης και μελέτης. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τρία κεφάλαια και αφορά στη βιβλιογραφική έρευνα. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αφορά στους στόχους της εργασίας. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει την επαγγελματική ικανοποίηση στην αγορά εργασίας· παρατίθεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της διερεύνησης της επαγγελματικής ικανοποίησης, δίνεται η εννοιολογική προσέγγιση του όρου και παρουσιάζονται οι θεωρητικές βάσεις και τα εργαλεία μέτρησης της επαγγελματικής ικανοποίησης. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών· καταγράφονται, συνοπτικά, οι μέχρι σήμερα έρευνες στο διεθνή και στον ελληνικό χώρο, επισημαίνονται οι συνέπειες από την απουσία επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η εμπειρική προσέγγιση, σε τρία κεφάλαια. Στο τέταρτο κεφάλαιο καταγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία που υιοθετήθηκε. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα από τα ευρήματα της έρευνας. Στο έκτο κεφάλαιο καταγράφονται ενδεικτικές προτάσεις για τη βελτίωση της επαγγελματικής ζωής των εκπαιδευτικών. Τέλος, στο παράρτημα που ακολουθεί, μετά την παράθεση της βιβλιογραφίας, περιλαμβάνεται το ερευνητικό εργαλείο.
ISBN | 978-960-632-068-2 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Χίος |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Αυγ 2020 |
Σχήμα | 240Χ170Χ0 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 88 |
Υπότιτλος | Μια εμπειρική έρευνα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Εκδότης | Άλφα Πι |
Συγγραφέας | Ευτυχία Μ. Βλυσίδου |