Η γλώσσα της διαφήμισης

9,90 € 11,00 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9786185169572
Λεπτομέρειες

Η διαφήμιση έχει χαρακτηριστεί από τον επικοινωνιολόγο Marshall McLuhan ως "η μεγαλύτερη τέχνη του 20ου αιώνα".

Είναι ο καθρέφτης της καθημερινότητάς μας, ασκεί σημαντική επιρροή στη γλώσσα και τη συμπεριφορά μας και επηρεάζει τη στάση μας απέναντι στη ζωή. Αποτελεί επίσης σημαντική πηγή πληροφοριών για άλλους πολιτισμούς και ρίχνει φως στα κοινωνικά και πολιτισμικά στερεότυπα, ενώ παράλληλα μεταφέρει πολιτισμική γνώση και συμβάλει στη διαπολιτισμική αλληλεπίδραση.

Ποιοι είναι όμως οι μηχανισμοί που κρύβονται πίσω από τη διαφήμιση; Πως αυτή κατορθώνει να μας επηρεάζει τόσο σημαντικά και μάλιστα χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε;

Στο παρόν βιβλίο η διαφήμιση εξετάζεται ως πολυτροπικό κείμενο, καθώς το μήνυμά του προκύπτει από το συνδυασμό γλωσσικού και εικονιστικού μηνύματος.

Με βάση αυτή τη θεώρηση το βιβλίο προτείνει ένα νέο μοντέλο ανάλυσης διαφημίσεων, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επίπεδα και αντλεί τα εργαλεία του από τη Γνωσιακή Ψυχολογία, την Κειμενογλωσσολογία, τη Σημασιολογία, τη Σημειωτική αλλά και την Κοινωνιογλωσσολογία.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-618-5169-57-2
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 8 Μαΐ 2024
Σχήμα 21Χ14
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 74
Υπότιτλος Ή πώς η διαφήμιση επιδρά στην ψυχολογία των καταναλωτών
Εκδότης Μωραΐτης Εκδόσεις
Συγγραφέας Νίκος Κατσαούνης
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Η γλώσσα της διαφήμισης