Η παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού

14,03 € 16,50 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789603334972
Λεπτομέρειες

Το παραμύθι είναι το προσφιλέστερο και ίσως το ουσιωδέστερο είδος της ελληνικής προφορικής λαϊκής παράδοσης, το οποίο πρέπει και συνήθως αξιοποιείται στο Δημοτικό Σχολείο και ιδίως στις δύο πρώτες τάξεις του, μέχρι σήμερα. Πάντως η θέση και η παιδαγωγική αξιοποίηση του παραμυθιού, κατά τη σχολική πράξη, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι εξαιρετικά υποβαθμισμένη, σε σχέση με τη μεγάλη παιδαγωγική αξία του. Στον παρόντα τόμο δεκατέσσερις ειδικοί επιστήμονες, λαογράφοι, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι, προσεγγίζουν το παραμύθι από την πλευρά της ειδικότητάς τους, ως αφηγηματικό είδος, ως λαογραφικό αντικείμενο στα πλαίσια της κοινότητας, ως παιδαγωγικό μέσο στο χώρο του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου (διδασκαλία του στην τάξη, διαθεματική προσέγγιση κ.λπ.), καθώς και όσον αφορά το ρόλο του στην εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα μάθησης.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-333-497-2
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Ιαν 2007
Σχήμα 21χ14
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 259
Εκδότης Γρηγόρη
Συγγραφέας Αναστασία Παμουκτσόγλου, Βασίλειος Δ. Αναγνωστόπουλος, Βασίλης Ι. Γεργατσούλης, Γεώργιος Δ. Παπαντωνάκης, Γεώργιος Κ. Κατσαδώρος, Ευάγγελος Γ. Αυδίκος, Μαριάνθη Καπλάνογλου, Μιχάλης Γ. Μερακλής, Τζένη Α. Μωραΐτη
Επιμέλεια Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης, Στέφανος Κούτρας
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Η παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού