Η θεωρία του Wine Bar
9,90 €
Εξαντλημένο
SKU
9786180105728
Λεπτομέρειες
Η θεωρία του Wine Bar είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης αλλά και προσέγγισης της δουλειάς. Προλαμβάνει και καταργεί την αναποτελεσματικότητα - και δε χρειάζεται να έχει κάποιος επιχειρηματικές γνώσεις για να το διαβάσει. Βοηθώντας σας να εντοπίσετε τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε καλύτερα αλλά κι εκείνα που δε χρειάζεται να κάνετε καθόλου, οι 28 κανόνες της Θεωρίας του Wine Bar, διατυπωμένοι χωρίς περίπλοκη ορολογία, θα σας εξοικονομήσουν χρόνο. Και τον χρόνο αυτό μπορείτε να τον αξιοποιήσετε πίνοντας ένα ποτήρι κρασί με τους φίλους σας σε ένα wine bar. Δε σας αρέσει να πηγαίνετε σε wine bar; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να παίξετε μπάλα, να πλέξετε ένα πουλόβερ ή να πάτε για ψάρεμα. Ή απλώς να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο να σκεφτεί.
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN | 978-618-01-0572-8 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Ιουν 2014 |
Σχήμα | 18χ12 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 128 |
Εκδότης | Ψυχογιός |
Συγγραφέας | David Gilbertson |
Μετάφραση | Έφη Τσιρώνη |
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας