Η θέσμιση της αξιολόγησης των μαθητών και το φαντασιακό στοιχείο
12,45 €
16,60 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9786180313956
Λεπτομέρειες
Το βιβλίο είναι αποτέλεσμα μελετών και εμπειρικών ερευνών πάνω σε ζητήματα που εντάσσονται στην επιστημονική περιοχή της "εκπαιδευτικής αξιολόγησης". Οι θεωρήσεις αυτές θεμελιώνονται στην ανάλυση του τρόπου θέσμισης της σχολικής αξιολόγησης ως κοινωνικο-ιστορικής διαδικασίας και στο ρόλο που διαδραματίζει το φαντασιακό στοιχείο στην εν λόγω θέσμιση. Εμπνεόμενη από το έργο του Κορνήλιου Καστοριάδη, η συγγραφέας εστιάζει και αναλύει το φαντασιακό στοιχείο, ως σημαίνον για τη μελέτη των κοινωνικών θεσμών - όπως αναφέρει και ο Καστοριάδης, "η ιστορία της ανθρωπότητας είναι η ιστορία των φαντασιακών και των έργων της".
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN | 978-618-03-1395-6 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Μαρ 2018 |
Σχήμα | 21χ14 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 256 |
Εκδότης | Μεταίχμιο |
Συγγραφέας | Δέσποινα Τσακίρη |
Σειρά | Διδακτική· Αναλυτικά Προγράμματα· Αξιολόγηση |
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας