Η υποκριτική στον κινηματογράφο και στο θέατρο των πολυμέσων
- Η ίδρυση της υποκριτικής και οι μέθοδοι των ηθοποιών της αρχαιότητας - Οι ιδιαίτερες τεχνικές που πρέπει να αναπτύξει ο ηθοποιός του κινηματογράφου και οι υποκριτικές τάσεις που εμφανίστηκαν στην εξέλιξη αυτού του μέσου - Η προσθήκη του προσωπικού ύφους στον ρόλο (μανιερισμός) και η σημασία της παύσης στην υποβλητικότητα του λόγου - Οι επιδράσεις που άσκησε στην υποκριτική του θεάτρου η χρήση της νέας τεχνολογίας - Οι αιτίες που προκαλούν το τραγικό στοιχείο και η διαδικασία μετατροπής του σε θεατρικό είδος - Οι αιτίες που γέννησαν το φαινόμενο του γέλιου - Η σχέση της γλώσσας με την αναπνοή και η άσκηση της ορθοφωνίας με το τραγούδι - Η θεωρία του θεατρικού ντοκιμαντέρ, ενός νέου είδους που στοχεύει στην τεκμηρίωση των ιδεών που παρουσιάζονται στη σκηνή και δεν περιορίζεται μόνο στη συγκινησιακή ανάπλασή τους - Η συμβολή του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν στη διαμόρφωση του νεότερου θεατρικού πεδίου - Η σχέση των εννοιών "βουλή" και "βούληση" και ο τρόπος παρέμβασης των μαζικών μέσων πληροφορίας στον σχηματισμό της παιδείας και των ηθών του σύγχρονου ανθρώπου
ISBN | 978-960-322-543-0 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Ιουλ 2018 |
Σχήμα | 21χ14 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 110 |
Εκδότης | Αιγόκερως |
Συγγραφέας | Ανδρέας Ταρνανάς |
Σειρά | Σχολή Σταυράκου |