Ιδεολογία και σχολική ιστορία

9,54 € 12,72 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789600233001
Λεπτομέρειες

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο ρόλος της σχολικής Ιστορίας όχι ως απλού μεταδότη γνώσεων αλλά και ως εργαλείου διαμόρφωσης στάσεων, συμπεριφορών και νοοτροπιών. Παρουσιάζεται μια έρευνα για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και γίνεται απόπειρα να απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα: Ποια εικόνα προβάλλεται για τους Έλληνες και ποια για τους "άλλους" λαούς; Ποια συλλογική νοοτροπία εκφράζουν ή επιχειρούν να διαμορφώσουν; Πώς διαφοροποιούνται τα παραπάνω με βάση το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της κάθε εποχής; Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις οικουμενικής φύσης και, ταυτόχρονα, από την έξαρση του εθνικισμού και του ρατσισμού, ο ρόλος της εκπαίδευσης με τη διαμορφωτική της δύναμη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συμβάλλει στη δημόσια συζήτηση για το είδος του σχολείου που θέλουμε και απευθύνεται σε όλους/ες, ιδιαίτερα στα άτομα που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-02-3300-1
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Μαρ 2017
Σχήμα 21χ14
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 254
Υπότιτλος "Εμείς" και οι "άλλοι" στη βυζαντινή ιστορία του δημοτικού
Εκδότης Εκδόσεις Παπαζήση
Συγγραφέας Γιώργος Δ. Κυρίτσης
Σειρά Νεότερη Ελληνική Ιστορία: Πηγές και Μελετήματα
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Ιδεολογία και σχολική ιστορία