Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες
Περιέχει: Abraham Maslow-Ο πατέρας του αμερικανικού ανθρωπισμού, Carl Rogers-Ο πατέρας της πελατοκεντρικής θεραπείας, A. S. Neill-Ελευθερία στη μάθηση, John Goodlad-Η ανανέωση της διδασκαλίας και της μάθησης, των σχολείων και της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Basil Bernstein-Γλωσσικοί κώδικες, κοινωνική τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα, Pierre Bourdieu-Θεωρία της κοινωνίας, Michel Foucault-Εξουσία, επιτήρηση, πειθαρχία και έλεγχος στην εκπαίδευση, Νel Noddings-Η φροντίδα στην εκπαίδευση, Lawrence Stenhouse-Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη θεωρία, την έρευνα και την πράξη, Henry Giroux-Κριτική Παιδαγωγική, Howard Gardner-Πολλαπλή νοημοσύνη και εκπαίδευση, John Holt- Αποσχολειοποίηση ή κατ’ οίκον εκπαίδευση, Bell Hooks-H εκπαίδευση ως πρακτική ελευθερίας, Jack Mezirow-Μετασχηματίζουσα μάθηση, Linda Darling-Hammond-Ισότητα στην εκπαίδευση - πολιτικές, δάσκαλοι και διδασκαλία
ISBN | 978-960-418-839-0 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Θεσσαλονίκη |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Δεκ 2020 |
Τύπος εξώφυλλου | Σκληρό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 296 |
Εκδότης | Τζιόλα |
Συγγραφέας | Alison Riley, Karl Aubrey |
Μετάφραση | Κατερίνα Ιορδάνογλου |
Επιμέλεια | Βασιλική Γ. Μητροπούλου, Χρήστος Δ. Τουρτούρας |