Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες

21,53 €
Εξαντλημένο
SKU
9789604188390
Λεπτομέρειες

Περιέχει: Abraham Maslow-Ο πατέρας του αμερικανικού ανθρωπισμού, Carl Rogers-Ο πατέρας της πελατοκεντρικής θεραπείας, A. S. Neill-Ελευθερία στη μάθηση, John Goodlad-Η ανανέωση της διδασκαλίας και της μάθησης, των σχολείων και της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Basil Bernstein-Γλωσσικοί κώδικες, κοινωνική τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα, Pierre Bourdieu-Θεωρία της κοινωνίας, Michel Foucault-Εξουσία, επιτήρηση, πειθαρχία και έλεγχος στην εκπαίδευση, Νel Noddings-Η φροντίδα στην εκπαίδευση, Lawrence Stenhouse-Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη θεωρία, την έρευνα και την πράξη, Henry Giroux-Κριτική Παιδαγωγική, Howard Gardner-Πολλαπλή νοημοσύνη και εκπαίδευση, John Holt- Αποσχολειοποίηση ή κατ’ οίκον εκπαίδευση, Bell Hooks-H εκπαίδευση ως πρακτική ελευθερίας, Jack Mezirow-Μετασχηματίζουσα μάθηση, Linda Darling-Hammond-Ισότητα στην εκπαίδευση - πολιτικές, δάσκαλοι και διδασκαλία

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-418-839-0
Τόπος έκδοσης Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία έκδοσης 1 Δεκ 2020
Τύπος εξώφυλλου Σκληρό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 296
Εκδότης Τζιόλα
Συγγραφέας Alison Riley, Karl Aubrey
Μετάφραση Κατερίνα Ιορδάνογλου
Επιμέλεια Βασιλική Γ. Μητροπούλου, Χρήστος Δ. Τουρτούρας
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες