Λόλα, να ένα άλλο μήλο
Στόχος του βιβλίου είναι να δώσει ένα ερέθισμα για προβληματισμό σχετικά με τη φυσιογνωμία της γλωσσικής διδασκαλίας στην Eλλάδα σήμερα, και να παρουσιάσει μία σαφή εικόνα των προκλήσεων που επιφυλάσσει στον σύγχρονο εκπαιδευτικό η γλωσσική διδασκαλία. Στο Α΄ Μέρος του βιβλίου εξετάζονται μερικά από τα βασικά ζητήματα που απασχόλησαν τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας και ιδιαίτερα το θέμα της διδασκαλίας της γραμματικής. Στο Β΄ Μέρος παρουσιάζονται οι κυριότερες προσεγγίσεις των τελευταίων χρόνων στη γλωσσική διδασκαλία, με έμφαση στο κίνημα της Γλωσσικής Επίγνωσης (Language Awareness), που βασίζεται σε μια συγκεκριμένη αντίληψη για τη γλώσσα και τον ρόλο της στην κοινωνική ζωή. Στο Γ΄ Μέρος επιχειρείται η σύνδεση του θεωρητικού μέρους με το μάθημα της γλώσσας στο ελληνικό γυμνάσιο.
ISBN | 978-960-12-1822-9 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Θεσσαλονίκη |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Ιουλ 2009 |
Σχήμα | 24χ17 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 190 |
Υπότιτλος | Γλώσσα, γνώση και επίγνωση: Νεότερες εξελίξεις στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας |
Εκδότης | University Studio Press |
Συγγραφέας | Λαμπρινή Κουφάκη |