Made in South Korea
Είναι γνωστό ότι η ναυτιλία κινείται με ρυθμούς ανάλογους με αυτούς που παρατηρούνται στην ίδια τη θάλασσα. Μια φορά είναι γαλήνια, την επόμενη θα ακολουθήσει τρικυμία. Και αμέσως μετά, πάλι νηνεμία και ξανά τρικυμία. Το αέναο αυτό εναλλασσόμενο ταξίδι της θάλασσας ακολουθεί πιστά η εμπορική ναυτιλία επηρεαζόμενη από τις γεωπολιτικές εξελίξεις που δημιουργούν νέες συνθήκες προσφοράς και ζήτησης που αφορούν το θαλάσσιο μεταφορικό έργο. Έτσι, τις παραμονές της εισβολής των Βορειοκορεατικών δυνάμεων στη Νότια Κορέα, η ναυτιλία βρισκόταν σε σοβαρή ύφεση έχοντας μάλιστα οδηγήσει αρκετά πλοία σε αγκυροβόλια παροπλισμού. Τα νέα όμως δεδομένα που προκλήθηκαν από το ξέσπασμα ενός ακόμα πολέμου και η ζωτική για τον Δυτικό κόσμο διατήρηση της ανεξαρτησίας της Νότιας Κορέας αλλά και της γειτονικής Ιαπωνίας, είχαν ως αποτέλεσμα την εκτόξευση της ναυλαγοράς σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Η ναυτιλία βρέθηκε ξαφνικά ενώπιον μιας άλλης πραγματικότητας ευνοώντας κυρίως όσους είχαν σπεύσει να επενδύσουν μεταπολεμικά στην αγορά πλοίων.
ISBN | 978-960-9479-23-3 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 12 Δεκ 2022 |
Σχήμα | 28x28 |
Τύπος εξώφυλλου | Σκληρό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 214 |
Υπότιτλος | Fifty Years of Greek Shipbuilding Activity in the Land of the Morning Calm |
Ηλικίες | 0 |
Ηλικία μέχρι | 0 |
Εκδότης | Αργώ Εκδοτική |
Συγγραφέας | Γεώργιος Μ. Φουστάνος |