Management ποδοσφαιρικού σωματείου
Το ποδόσφαιρο δεν έχει πια τον ερασιτεχνικό χαρακτήρα που είχε σε προηγούμενες δεκαετίες. Η βιομηχανία του ποδοσφαίρου είναι ένας τομέας που βρίσκεται στην κορυφαία πεντάδα διακίνησης κεφαλαίων στον πλανήτη. Όπως αναφέρει η FIFA: «Tο ποδόσφαιρο έχει γίνει μια τεράστιας εμβέλειας επιχείρηση». Είναι δυνατόν να υπάρξει επιχείρηση χωρίς Management; Για τη διαχείριση και τη διοίκηση των ποδοσφαιρικών σωματείων, ισχύουν οι ίδιες αρχές που ισχύουν και για κάθε άλλη συμβατική επιχείρηση, αλλά υπάρχουν και αρκετές ιδιαιτερότητες: • o σχεδιασμός • η οργάνωση • η δομή της διοίκησης • ο προϋπολογισμός • η οικονομική διαχείριση • οι ακαδημίες • ο εξοπλισμός • ο σύλλογος ως εμπορικό σήμα • το Μάρκετινγκ • οι κίνδυνοι • το επιχειρηματικό σχέδιο • το οργανόγραμμα • η στελέχωση • η ηθική της διαχείρισης • οι οπαδοί • οι επενδυτές • οι θεσμοί • οι ομάδες • οι ποδοσφαιριστές • οι υποχρεώσεις, κ.λπ. Η γνώση σε επαγγελματικό επίπεδο της διοίκησης ενός ποδοσφαιρικού σωματείου είναι περισσότερο από αναγκαία. Σε αυτήν τη γνώση έρχεται να συμβάλλει το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας.
ISBN | 978-960-531-457-6 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 8 Ιαν 2021 |
Σχήμα | 210Χ140Χ0 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 264 |
Εκδότης | Δίαυλος |
Συγγραφέας | Δημήτρης Κανέλλος |