Marketing ναυτιλιακών επιχειρήσεων

31,95 € 35,50 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789603516491
Λεπτομέρειες

Στο ναυτιλιακό marketing δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα διεξοδική μελέτη. Η σπουδαιότητα της εφαρμογής του marketing στη ναυτιλία, ως αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης και των αυξημένων απαιτήσεων στο επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών, έχει γίνει αντιληπτή από ελάχιστους επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να επικρατεί η άποψη ότι το ναυτιλιακό marketing βρίσκεται σε εμβρυϊκή ηλικία. Στο πλαίσιο του βιβλίου αυτού ορίζεται το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης, η οποία δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή ή τον φορτωτή. Ερευνάται επιστημονικά και περιγράφεται μεθοδικά η εφαρμογή του marketing στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Επίσης, πραγματοποιείται μία συγκριτική ανάλυση της στρατηγικής και της φιλοσοφίας του marketing που υιοθετούν οι ναυτιλιακές εταιρείες της ελεύθερης αγοράς και της αγοράς γραμμών παγκοσμίως και στην Ελλάδα. [...]

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-351-649-1
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Ιαν 2006
Σχήμα 24χ17
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 552
Υπότιτλος Εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων
Εκδότης Σταμούλη Α.Ε.
Συγγραφέας Εύη Η. Πλωμαρίτου
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Marketing ναυτιλιακών επιχειρήσεων