Μάρκετινγκ εκδηλώσεων

37,90 € 42,11 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9786185131876
Λεπτομέρειες

Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων. Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων. Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση. Συγγραφείς: Ruth Dowson, Bernadette Albert, Dan Lomax

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-618-5131-87-6
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Αυγ 2023
Σχήμα 240Χ170Χ0
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 480
Υπότιτλος Προγραμματισμός & εφαρμογές
Εκδότης Rosili
Επιμέλεια Γιώργος Ε. Τσουρβάκας, Λαμπρινή Πήχα
Σειρά Μάρκετινγκ
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Μάρκετινγκ εκδηλώσεων