Νόηση και μάθηση υπό το πρίσμα της εννοιολογικής αλλαγής

13,50 € 18,00 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789600120110
Λεπτομέρειες

Το πρόβλημα της εννοιολογικής αλλαγής είναι ένας από τους βασικούς λόγους για την τόσο συχνά παρατηρούμενη αποτυχία των μαθητών να κατανοήσουν ποικίλες έννοιες στα πεδία των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών. Ποιοι είναι οι γνωστικοί μηχανισμοί που εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία αλλαγής εννοιών; Τι είδους διδακτικές παρεμβάσεις πρέπει να σχεδιάσουμε προκειμένου να διευκολύνουμε τους μαθητές μας να κατανοήσουν επιστημονικές έννοιες; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την ανάπτυξη της μάθησης και της επιστημονικής σκέψης των παιδιών; Τα παραπάνω ερωτήματα αναζητούν απαντήσεις μέσα από αυτόν τον συλλογικό τόμο, όπου παρουσιάζονται σημαντικές μελέτες που διεξήχθησαν στο πεδίο της εννοιολογικής αλλαγής τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και διατυπώνονται κρίσιμοι προβληματισμοί για το μέλλον. Το παρόν έργο αποτελεί ένα χρήσιμο εγχειρίδιο για κάθε εκπαιδευτικό, φοιτητή/φοιτήτρια, μελλοντικούς εκπαιδευτικούς που τους προβληματίζουν ζητήματα γνώσης και μάθησης κατά την παιδική ηλικία. Τα κείμενα γράφουν οι: Στέλλα Βοσνιάδου, Ειρήνη Σκοπελίτη, Χρήστος Ιωαννίδης, Άννα Κουκά, Γεώργιος Τσαπαρλής, Ουρανία Χρ. Γκικοπούλου, Καλλιόπη Εικοσπεντάκη, Ξένια Βαμβακούση, Κωνσταντίνος Π. Χρήστου, Σταματία Σταφυλίδου, Δέσποινα Λεπενιώτη, Μαρία Παπουλάκου, Ειρήνη-Άννα Διακίδου, Νατάσσα Κυριακοπούλου, Δημήτρης Πνευματικός, Νίκος Μακρής, Άννα Χουντάλα.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-01-2011-0
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Απρ 2019
Σχήμα 24χ17
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 333
Υπότιτλος Σύγχρονες έρευνες και προβληματισμοί
Εκδότης Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Συγγραφέας Γεώργιος Τσαπαρλής, Δημήτρης Πνευματικός, Κωνσταντίνος Π. Χρήστου, Νατάσσα Κυριακοπούλου, Νίκος Μακρής, Ξένια Βαμβακούση, Σταματία Σταφυλίδου, Στέλλα Βοσνιάδου, Χρήστος Ιωαννίδης
Επιμέλεια Αναστασία Κυριακοπούλου, Ειρήνη Σκοπελίτη
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Νόηση και μάθηση υπό το πρίσμα της εννοιολογικής αλλαγής