Παραγωγή και κατανάλωση πολιτικής επικοινωνίας. Εκλογική συμπεριφορά

19,80 € 22,00 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9786185389741
Λεπτομέρειες

Το συγκεκριμένο εγχείρημα εδράζεται στο γεγονός ότι ο ψηφοφόρος καταναλώνει την επικοινωνία, άρα και το ιδεολογικό προϊόν που παράγεται από το πολιτικό σύστημα. Επομένως, το ευρύτερο ερευνητικό διακύβευμα βασίζεται εν μέρει στο γεγονός ότι η εκλογική συμπεριφορά είναι πρακτική καταναλωτικής συμπεριφοράς και κατά συνέπεια ο ψηφοφόρος είναι ο εν δυνάμει καταναλωτής της «πολιτικής αγοράς». Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο απώτερος ερευνητικός στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να αντιμετωπίσει την παραγωγή και κατανάλωση της εκλογικής επικοινωνίας και συνεπώς να προσπαθήσει να αποσαφηνίσει τη συσχέτιση μεταξύ των ιδεολογικών θέσεων που διαμορφώνουν τα κόμματα και των ιδεολογικών επιθυμιών που αντιλαμβάνονται και καταναλώνουν οι ψηφοφόροι. Επιπλέον, ο κύριος στόχος της σχετικής έρευνας ήταν να προσδιορίσει την κυκλική συσχέτιση μεταξύ της πολιτικής επικοινωνίας, της πολιτικής συμπεριφοράς και της εμπλοκής στις εκλογικές διαδικασίες, εστιάζοντας στον αντίκτυπο που έχει η αντίληψη στους θεσμούς, σε κάθε στάδιο της κυκλικής αυτής διαδικασία.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-618-5389-74-1
Τόπος έκδοσης Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία έκδοσης 1 Δεκ 2023
Σχήμα 210Χ170Χ0
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 184
Υπότιτλος Η περίπτωση της Κύπρου
Εκδότης Γερμανός
Συγγραφέας Χάρης Φ. Σοφοκλέους
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Παραγωγή και κατανάλωση πολιτικής επικοινωνίας. Εκλογική συμπεριφορά