Προφορική και γραπτή επικοινωνία στην προσχολική εκπαίδεση

7,95 € 10,60 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789600233414
Λεπτομέρειες

Εάν θεωρούμε το παιδί αναπτυσσόμενο άτομο με ικανότητες που εξελίσσονται συνεχώς και τη μάθηση δημιουργική διαδικασία που οικοδομείται βαθμηδόν, τότε ο στόχος της εκπαίδευσης πρέπει να ενισχύσει αυτή την ανάπτυξη. Η διαδικασία της μάθησης της γλώσσας αποτελεί μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς και τους μελετητές της γλώσσας. Η γλωσσική εκπαίδευση είναι μια περιοχή προβληματισμού και αλλαγών. Πολλές από τις αλλαγές δείχνουν τη σπουδαιότητα της προσχολικής εκπαίδευσης για προγράμματα αναδυόμενου αλφαβητισμού. Η αλλαγή πρέπει να προέλθει από τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς. Η γνώση των νέων ερευνητικών δεδομένων για την Προφορική και Γραπτή Επικοινωνία της Προσχολικής Εκπαίδευσης - Πρώτη Ανάγνωση και Γραφή εμπεριέχει τη δημιουργία ερωτημάτων σχετικά με τις διδακτικές στρατηγικές, το σχολικό περιβάλλον, τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Περισσότερες Πληροφορίες
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN 978-960-02-3341-4
Τόπος έκδοσης Αθήνα
Ημερομηνία έκδοσης 1 Οκτ 2018
Σχήμα 21χ14
Τύπος εξώφυλλου Μαλακό εξώφυλλο
Εικονογραφημένο Όχι
Σελίδες 200
Υπότιτλος Στρατηγικές διδακτικής
Εκδότης Εκδόσεις Παπαζήση
Συγγραφέας Ευγενία Κουτσουβάνου
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας
Γράφετε Κριτική για:Προφορική και γραπτή επικοινωνία στην προσχολική εκπαίδεση