Ψυχολογία του αναγνώστη, ψυχολογία της ανάγνωσης
28,83 €
33,92 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789602867945
Λεπτομέρειες
[...] Η τρίτη και τέταρτη ενότητα του συγγράμματος, που αποτελούν και τον κύριο αντικείμενό του, αναφέρονται στην ψυχολογία της Ανάγνωσης και στην Προώθηση της Ανάγνωσης. Υπάρχουν εκτεταμένα εδάφια για την αναγνωσιμότητα (ευανάγνωστο - αναγνώσιμο κείμενο), για τη σύλληψη του κειμένου από τον αναγνώστη (η οποία βασίζεται (α) στη δομή του αναγνώστη, αλλά και (β) στη δομή του κειμένου), για την επεξεργασία του κειμένου (καταληπτότητα - κατανόηση). Αυτά αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για μια πετυχημένη τάση για ανάγνωση και για μια πετυχημένη ανάγνωση. [...] (Από τον πρόλογο του βιβλίου)
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN | 978-960-286-794-5 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Ιαν 2003 |
Σχήμα | 24χ17 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Ναί |
Σελίδες | 636 |
Εκδότης | Έλλην |
Συγγραφέας | Μαρία Γ. Καζάζη |
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας