Ταυτότητες, αφηγήσεις και γλωσσική εκπαίδευση
Το βιβλίο αυτό χωρίζεται σε τρία μέρη, καθένα από τα οποία αντιστοιχεί στους τρεις όρους του τίτλου: "ταυτότητες, αφηγήσεις, γλωσσική εκπαίδευση". Κεντρικός στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει σαφή τη θέση ότι, στον σύγχρονο ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, οι ταυτότητες επιλέγονται κατά περίσταση από τους ομιλητές και τις ομιλήτριες και συχνά κατασκευάζονται μέσω του αφηγηματικού λόγου. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν τη θέση αυτή αναλύοντας ποικίλες αυθεντικές αφηγήσεις, προφορικές και γραπτές. Διατείνονται, τέλος, ότι η διαδικασία κατασκευής ταυτοτήτων μέσω του αφηγηματικού λόγου είναι σκόπιμο να λαμβάνεται υπόψη σε ένα πλαίσιο κριτικής γλωσσικής εκπαίδευσης. Κι αυτό προκειμένου οι αυριανοί ενήλικες να μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τον εαυτό τους σε διαφορετικές επικοινωνιακές περιστάσεις, αλλά και να αντιλαμβάνονται τον τρόπο με τον οποίο οι συνομιλητές και οι συνομιλήτριές τους επιχειρούν να προβάλουν τον εαυτό τους, ιδιαίτερα μάλιστα όταν προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικά ή/και πολιτισμικά περιβάλλοντα.
ISBN | 978-960-16-3746-4 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Ιαν 2011 |
Σχήμα | 24χ17 |
Τύπος εξώφυλλου | Μαλακό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 295 |
Εκδότης | Εκδόσεις Πατάκη |
Συγγραφέας | Αργύρης Αρχάκης, Βίλλυ Τσάκωνα |
Υπεύθυνος σειράς | Σπύρος Α. Μοσχονάς |
Σειρά | Ελληνική Γλώσσα: Θεωρία και Διδακτική |