The Business of Olympic Games Sponsorship
18,00 €
20,00 €
Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες (προϋπόθεση επάρκειας εκδότη)
SKU
9789608386068
Λεπτομέρειες
[...]This book provides many leads for a more in-depth study of the wilde-ranging effects of the Athens Olympics. Once the Games have ended, challenges, achievements, opportunities - gained and lost - will be placed under the microscope of history.
"The business of Olympic Games sponsorship: Incentives and rewards" takes a close and careful look at the relationship that exists between companies and the Olympic Movement. It seems that corporate support has become an integral part of the Game's existence.[...]
Περισσότερες Πληροφορίες
ISBN | 978-960-8386-06-8 |
---|---|
Τόπος έκδοσης | Αθήνα |
Ημερομηνία έκδοσης | 1 Μαΐ 2004 |
Σχήμα | 28x23 |
Τύπος εξώφυλλου | Σκληρό εξώφυλλο |
Εικονογραφημένο | Όχι |
Σελίδες | 244 |
Υπότιτλος | Incentives and Rewards |
Ηλικίες | 0 |
Ηλικία μέχρι | 0 |
Εκδότης | Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing |
Συγγραφέας | Ελένη Μπενέκη, Νέλλη Καψή |
Αξιολογήσεις
Γράψτε την κριτική σας